Υπολογισμός δόσης

Pre-Owned Multistrada 1200 στην Fanmoto

 

Η έλευση του Ducati Multistrada 1200 το 2010 μας έκανε να αναθεωρήσουμε ότι γνωρίζαμε μέχρι τότε για τα Mega On-Off. Με τις BMW και KTM να πρωταγωνιστούνε στην κατηγορία, αλλά και πλήθος πρώην ιδιοκτητών sport μοτοσυκλετών να παρατάνε τις παλιές τους αγάπες για χάρη μιας R 1200GS, ή μιας 990 Adventure, η Ducati επένδυσε πολλά πάνω στο project του υδρόψυκτου Multi, επιτυγχάνοντας τελικά να παρουσιάσει μια από τις πιο ολοκληρωμένες μοτοσυκλέτες της αγοράς και να διευρύνει σημαντικά το πελατολόγιό της.

Όντας ένα πραγματικό Ducati, το Multi 1200 σχεδιάστηκε με πάθος, στοχεύοντας σε αναβάτες που δεν αναζητούνε προτίστως την άνεση στο commuting, ή την πόζα, αλλά την οδηγική ευχαρίστηση. Το πρώτο συστατικό λοιπόν που επιλέχτηκε ήταν ο υδρόψυκτος L2 κινητήρας από το 1198 Superbike. Για την On-Off εφαρμογή του, ο Testastretta 11ο έχει θυσιάζει κάτι από τη δύναμη ψηλά, για ενισχυμένες μεσσαίες και μεγαλύτερη φιλικότητα. Ακόμα κι έτσι, τα 150 δικύλινδρα άλογα είναι εξωπραγματικό νούμερο, που πριν λίγα χρόνια συναντούσε κανείς μονάχα σε Superbikes. Το Multi φροντίζει να μεταφράζει καθένα από αυτά τα καθαρόαιμα σε επιδόσεις. Στο φανάρι, αν ο αντίπαλος δε διαθέτει Superbike ή... Nissan Skyline, δύσκολα θα προβληματίσει το ψηλό Ducati, που θα συνεχίσει να επιταχύνει καταιγιστικά μέχρι και τα 250km/h. Καλοδεχούμενα και τα αραιότερα σε σχέση με το παρελθόν service που απαιτεί ο κινητήρας.

Εφόσον το μοτέρ είχε βρεθεί, η Ducati έπρεπε να περάσει στα πραγματικά δύσκολα της συνταγής, δηλαδή να κατασκευάσει ένα ψηλό μηχανάκι με χώρους, συμπεριφορά Superbike και ευελιξία Supermoto. Τελικά πέτυχε ακριβώς αυτό, συνδυάζοντας παραδοσιακές λύσεις στα μηχανικά μέρη, με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα ηλεκτρονικά. Στο πλαίσιο συναντάμε ένα εξαιρετικά άκαμπτο – όσο και όμορφο – ατσάλινο χωροδικτύωμα, σταθερό παντού και πάντα το οποίο συνδυάζεται με την αφρόκρεμα της αγοράς σε ότι αφορά τα περιφερειακά. Το σύνολο που δημιουργείται είναι εξαιρετικά άμεσο και επικοινωνιακό στη συμπεριφορά του και μόλις το Multi αρχίσει να κινείται, ο αναβάτης νομίζει ότι οδηγεί ένα μεγάλο Supermoto, με σέλα – πολυθρόνα και...εξωφρενικό γκάζι.

Οι υπεύθυνοι του project θα μπορούσαν να σταματήσουν εκεί, έχοντας ακόμα και σε αυτό το επίπεδο μια πολύ ικανή μοτοσυκλέτα. Όταν όμως θέλεις να πείσεις ένα εξαιρετικά απαιτητικό κοινό, που θα διαθέσει αρκετά χρήματα, χωρίς να κάνει πουθενά εκπτώσεις, πρέπει σαν κατασκευαστής να κάνεις το κάτι παραπάνω. Με άλλα λόγια, αν θέλεις μερίδιο αγοράς από το R 1200GS και το 990 Adventure, πρέπει να επιβάλεις δικούς σου όρους στο παιχνίδι. Έτσι, η Ducati βάζει στην εξίσωση πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα, που σκοπό έχουν να βοηθήσουν και να προστατεύσουν τον αναβάτη, ποτέ όμως να φρενάρουν την ευχαρίστησή του.

Το θηριώδες μηχανοστάσιο των 150 ίππων ελέγχεται από τέσσερις διαφορετικές χαρτογραφήσεις (UrbanTouring  - SportEnduro), που διαφοροποιούνε τη λειτουργία του ψεκασμού ανάλογα με τις απαιτήσεις του αναβάτη. Έτσι, το μοτέρ μπορεί να αποδόσει από 150 ίππους, με ξερή, αγωνιστική απόκριση, προσφέροντας καταιγιστική επιτάχυνση και ανεπανάλληπτο ήχο, ή με το πάτημα ενός κουμπιού, ο... Superbike λύκος μπορεί να μετατραπεί σε αρνί 100 ίππων, με εξαιρετικά ελαττωμένη κατανάλωση και φιλικότατη απόκριση στο γκάζι.  Επίσης, υπάρχει Traction Control DTC και ABS, με διαφορετικά επίπεδα επέμβασης ανάλογα με το Mode λειτουργίας του κινητήρα και δυνατότητα για πλήρη παραμετροποίηση των ρυθμίσεων, ανάλογα με τις διαθέσεις του αναβάτη.

Στην έκδοση S, η ύπαρξη ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης (αρχικά της Ohlins και μετά το 2013, τύπου Skyhook της Sachs) κυριολεκτικά μεταμορφώνει τη συμπεριφορά του Multi. Ανάλογα με το Mode του κινητήρα, με το φορτίο, ή με τις προσωπικές προτιμήσεις του αναβάτη, η απόσβεση μπορεί να αλλάξει από... ιπτάμενο χαλί, σε αγωνιστική επιπέδου WSBK. Οι ηλεκτρομικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ανεβάζουν ένα σκαλί τη συμπεριφορά του Multi απέναντι στον ανταγωνισμό, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι ρυθμιζόμενες με το χέρι Marzocchi και Sachs του απλού Multi 1200 δεν επαρκούν για το 90% των καταστάσεων.

Η Ducati ρίχνει στη χύτρα όλα τα παραπάνω συστατικά και το φαγητό που προκύπτει είναι πεντανόστιμο και ταυτόχρονα σύνθετο, ερεθίζοντας με πολλούς διαφορετικούς τρόπους τις αισθήσεις. Το Multistrada 1200 πραγματοποιεί ότι υπόσχεται το όνομά του, καθώς θα ανταποκριθεί σε κάθε απαίτηση άνετα και διασκεδαστικά, από την κίνηση της πόλης, το track day, μέχρι και το ταξίδι με δύο άτομα ως την άκρη του κόσμου.

Γιατί όμως γράφονται τα παραπάνω; Γιατί επαναλαμβάνουμε τα όσα ο ειδικός τύπος παγκοσμίως έχει καταγράψει επανειλλημένως; Η έλευση του ολοκαίνουριου, εξαιρετικού Ducati Multistrada DVT καθιστά πραγματικά ευκαιρία το Multi 1200 πρώτης γενιάς.

Η Fanmoto αποτελεί τον πλέον αξιόπιστο και έμπειρο συνεργάτη της επίσημης αντιπροσωπείας της Ducati στην Ελλάδα, για σχεδόν δύο δεκαετίες. Στο κατάστημά μας διατίθεται ποικιλία pre-owned Multistrada 1200 και 1200S πρώτης γενιάς, αγορασμένα καινούρια από την Fanmoto, συντηρημένα από τους έμπειρους μηχανικούς του συνεργείου μας, με ενημερωμένο book service και ένα χρόνο εγγύηση. Πρόκειται για μοτοσυκλέτες που έφυγαν από τα χέρια μας σαν καινούριες και παρακολουθούμε την... ωρίμανσή τους μέσα στα χρόνια σα να ήταν παιδιά μας.  

Κατά συνέπεια, όπως και για κάθε Ducati, η Fanmoto αποτελεί τον πρώτο σταθμό για εκείνον που ενδιαφέρεται για ένα αξιόπιστο και εγγυημένο, pre owned Multi, σε εξαιρετική τιμή. Το εικονιζόμενο Multistrada 1200S είναι χαρακτηριστικό δείγμα των διαθέσιμων μοτοσυκλετών, με ελάχιστα χιλιόμετρα και σε κατάσταση βιτρίνας.

ΔΕΚΤΕΣ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ!

Για περισσότερες λεπτομέρειες, επικοινωνήστε με το κατάστημά μας στο 210 9955451.

Ευχαριστούμε για τη φωτογράφιση τους φίλους και συνεργάτες της Fanmoto, Κατερίνα Φραγκαλά και Αλέξανδρο Μαλαπέτσα.

 

Περισσότερα Νέα

-
Καλά Χριστούγεννα κι ευτυχισμένο το 2018 - Καλά Χριστούγεννα κι ευτυχισμένο το 2018
-
KTM 1290 SUPER DUKE GT ADV - KTM 1290 SUPER DUKE GT ADV
Επιτόκοιο Ducati 0%. Μέχρι 30 Νοεμβρίου - Επιτόκοιο Ducati 0%. Μέχρι 30 Νοεμβρίου
Ένας μήνας με το νέο Ducati Scrambler Icon - Ένας μήνας με το νέο Ducati Scrambler Icon
KTM Super Duke 1290GT: Adrenaline Express - KTM Super Duke 1290GT: Adrenaline Express
Προσφορες Fanmoto - KTM 2016! - Προσφορες Fanmoto - KTM 2016!
Ducati Multistrada 1200 DVT Enduro - Ducati Multistrada 1200 DVT Enduro
Ducati Multistrada 1200 DVT Pikes Peak - Ducati Multistrada 1200 DVT Pikes Peak
ON - OFF στην Βόρεια Πελοπόννησο - ON - OFF στην Βόρεια Πελοπόννησο
-
- Νέο Ducati Scrambler. Ετοιμοπαράδοτο στην Fanmoto!!!